💡
HEAL
  • HEAL hjelpsider
  • App
    • Logg inn / Registrer konto
    • Menyen
    • Hjem
    • Siste målinger
    • Familie med barn
    • Medisin
      • Medisinskap
      • Pilleboks
      • Etterlevelse
      • Medisinhistorie
      • Medisinbiblotek
      • HEAL-venn
    • Målinger
      • Vekt
      • Temperatur
      • Blodtrykk
      • Puls
      • Smerte
      • Allergi
      • Føflekker
      • Blodsukker
      • Triglyserider
      • LDL-kolesterol
      • HDL-kolesterol
      • Total kolesterol
      • Oksygenmetning
      • PSA
      • Seksuell aktivitet
      • Avføring
      • Urinvolum
      • Midjemål
      • Lengde
      • Spotting/blødning
      • Kalprotekin
      • Stomi: Lekkasjelogg
      • Stomi: Tømmelogg
    • Velvære
      • Dagbok
      • Dagsform
    • Ernæring
      • Daglig næring
      • Mine næringer
      • Mine oppskrifter
    • HELFO-materiell
    • Bestilling
    • Dokumentarkiv
    • Kalender
    • Ukeplan
    • Historiske behandlinger
    • Helserapport
    • Forum
    • Chat
    • Kontakter
    • Puster
    • Profil
    • Innstillinger
  • Kundeforhold
  • v
    • Kunde
    • Apotek-administrator
    • Kjede-administrator
Powered by GitBook
On this page
  • Bestillinger, bestillingshistorie og maler
  • Bestilling
  • Handlevogn og bestillingsinformasjon
  • Bestillingsprofil
  • Legg til ny bestilling
  • Se på og behandle bestilling
  • Legg til varer i handlekurven
  • Kontrollér og endre bestillingsdetaljer
  • Send en bestilling
  • Slette bestilling
  • Endre en sendt bestilling

Was this helpful?

  1. App

Bestilling

Bestill produkter på blå resept og medisiner

PreviousHELFO-materiellNextDokumentarkiv

Last updated 2 years ago

Was this helpful?

Du kan bestille fra Apotek/Bandasjist

  • HELFO-produkter

  • medisiner

  • Du trenger gyldig resept for de reseptbelagte produktene du bestiller

  • Bestillinger blir uført av HEAL's partner

Bestillinger, bestillingshistorie og maler

Listen over bestillinger er delt inn i to seksjoner.

  • Bestillinger viser en liste bestillinger du har lagt til. Merk: Bestillinger som du sender til Apotek/Bandasjist vil forbli i denne listen, slik at du her kan beholde viktige maler for din neste bestilling. Slett en bestilling for å fjerne den fra denne listen.

  • Bestillingshistorie viser en liste av alle bestillinger som er send til Apotek/Bandasjist

Bestillinger i begge listene kan brukes som mal for fremtidig bestilling.

Bestilling

Handlevogn og bestillingsinformasjon

En bestilling er delt inn i to seksjoner.

  • Handlevogn viser en liste med produkter som du har lagt til

  • Bestilling viser detaljer om bestillingen som addresse og leveringalternativer

Bestillingsprofil

Bestillingsprofil består av:

  • Fullt navn

  • Telefonnummer

  • Adresse

  • Fødselsdag, dette er for at Apotek/Bandasjist skal kunne finne dine resepter

  • Fortrukket leveringsmetode:

    • Til din adresse

    • Hent i apotek

    • Hent hos PostNord's utleveringssted

  • Om du ønsker å motta på epost en ukryptert kopi av bestillingen du sender. Bestillingen som går til Apoteket/Bandasjist er kryptert.

  • I tillegg så må du godta vilkårene når bestillingsprofilen opprettes

Legg til ny bestilling

  • Gi bestillingen et navn. Du kan bruke denne som mal for fremtidige bestillinger

  • Trykk på Opprett bestillingen

Se på og behandle bestilling

Du kan se på, endre, sende og slette en bestilling.

  • Velg ønsket bestilling

  • Da kan du:

    • Se på bestillingen

    • Behandle bestilling slik som det er beskrevet i avsnittene

Legg til varer i handlekurven

  • Velg produkt fra følgende steder:

    • Min Forbruksliste

    • HELFO-katalog

    • Medisinskapet

    • Medisinbibloteket

  • Trykk på Legg til handlekurven

  • Velg antall

  • Trykk på OK

  • Hvis du ønsker å legge til flere produkter fra samme sted, trykk Produkter

  • Hvis du ønsker å gå tilbake, trykk Handlekurv

Kontrollér og endre bestillingsdetaljer

Tre informasjonsdetaljer som ikke kommer fra bestillingsprofilen:

  • Ønsket leveringsdato

  • Epostadresse som du ønsker å motta epost om bestillingen, det kan være en annen en det som er registrert for din HEAL-konto

  • Kommentar til Apotek/Bandasjist. Her kan du i fritekst skrive hva du ønsker. Du kan også her skrive at du ønsker varer som du vet at apoteket/bandasjisten har, men som ikke finnes i HELFO-listene eller i medisinbibloteket

Resten kommer fra bestillingsprofilen og du kan endre dette kun for denne ene bestillingen.

  • Fullt navn

  • Telefonnummer

  • Adresse

  • Fortrukket leveringsmetode:

    • Til din adresse

    • Hent i apotek

    • Hent hos PostNord's utleveringssted

  • Trykk på Send bestillingen

Send en bestilling

  • Trykk på Send bestillingen

  • I den første dialog-boksen som dukker opp, sjekk at du har de riktige reseptene for det du vil bestille. Har du det, så trykk på OK, ellers trykk på Avbryt

  • Da er bestillingen sendt. Du vil om kort tid motta en epost fra Boots om bestillingen, inkludert et bestillingsnummer.

Slette bestilling

  • Velg den du vil slette

Endre en sendt bestilling

  • Svar på eposten du mottok fra Boots HomeCare etter at du sendte bestillingen

  • Eller ring:

    • Først se eposten du mottok fra Boots HomeCare og noter deg bestillingsnummeret

    • Ring på telefon 23 37 66 00, hverdager 08:00 - 16:00 (fredag 09:00 - 16:00)

Første gang du legger til en bestilling og går til seksjonen for detaljer om bestillingen så blir du bedt om først å sette opp en Bestillingsprofil. Denne blir bruk som standard informasjon for fremtidige bestillinger.

Du kan også se og endre bestillingsprofilen via ikonet øverst

I listen over bestillinger trykk på Legg til

Fra seksjonen Bestillinger

I seksjonen Handlevogn

Trykk på Legg til

Når du har valgt alle varene du trenger, gå til :

Trykk nederst på Bestilling eller velg øverst seksjonen Bestilling

Standard informasjon om denne bestillingen blir hentet fra . Du kan endre denne informasjonen for denne ene bestillingen, samt legge til tre nye detaljer.

Når bestillingsdetaljene er fullført og du ønsker å :

I seksjonen Handlevogn sjekk at du har valgt riktig produkter

I seksjonen Bestilling sjekk at alle bestillingsdetaljer er riktig

Ser noe etterpå noe som burde vært endret, se

Vær oppmerksom på at du faktisk mottar epost fra Boots HomeCare om denne bestillingen, inkludert et bestillingsnummer. Hvis du ikke ser den etter noen få minutter, sjekk SPAM-folderen. Hvis du fortsatt ikke finner den, .

I seksjonen Bestillinger

Trykk på Slett

For å endre en bestilling som er sendt til , dvs som vises under seksjonen Bestillingshistorikk

kontakt HEAL
Legg varer til handlekurven
Kontrollér og endre bestillingsdetaljer
Send bestillingen
Slett bestilling
kontrollér og endre bestillingsdetaljer
Bestillingsprofilen
sende bestillingen
Endre sendt bestilling
Boots HomeCare
Boots HomeCare